torsdag 29 november 2007

Kanske jag visste, att stunden närmade sig.

Den 15/11 skrev jag. http://kakaskaka.blogspot.com/2007/11/vem-r-det-som-kr-fr-fort-egentligen.html Vi har på vår sträcka in till större tätort börjat få hastighetskameror men skyltarna är inte avtäckta ännu, så då ska inte kamrorna fungera, eller? Så jag brukar ha som sport att när jag närmar mig en kamera (i alldeles för hög hastighet) brukar jag dra ner solskyddet som dom "stora pojkarna", men det har blivit tråkigt i längden eftersom ingen blixt uppstår, så nu har jag börjat med att grimasera, flera olika grimaser. Nu tänker du .. varför tog dom inte hennes körkort igår. Lugn, lugn .. jag är en sansad person! Jag får börja med att lägga pussel i bilen med hårdrock strömmande ur högtalarna medans farthållaren gör sitt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läser din blogg med nöje.
Hoppas att du har nytta med att låta ditt vatten. Ta nu inte för många på en gång...
/Dr. S

Kaka sa...

Så äntligen..