måndag 21 januari 2008

Dolda budskap finns runt omkring dig

Har du sett dig omkring? Har du känt närvaron av något som berör dig mer än vanligt, har du upplevt samma sak tidgare, krockar du med saker du tränger undan men som hela tiden pockar på att återkomma? Intressant ämne, skulle vilja fördjupa mig inom det området och den världen. Älskar att hitta tecken och budskap som berör. Jag hittar redan nu så mycket så jag nästan svämmar över. Ord som tilltalar och skapar en längtan efter upplevelser. Jag är en upplevelse samlare. Jag ser det så att ju fler upplevelser i livet ju rikare liv. All längtan skapar nya skapelser eller upplevelser, längtan är själva drivkraften, eller så att säga själva motorn i skapandet. Jag saknar.. som ger en längtan som i sin tur ger en upplevelse. Skapandet i sig är underbart förlösande för själen. Vad längtar du efter.. kanske rena tankar?

Inga kommentarer: