måndag 14 januari 2008

Jo vad händer när jag skaffar automatisk ping, allt kraschar

Är det världskrig eller.. ?
Jag var så glad att slippa pinga manuellt.
Tack var den kloka och välskrivna instruktionen hur man skaffar sig en automatisk ping. Jag hann uppleva tre pingar av sig själv.
Sen vete gudarna vad som hänt?
Det är väl ca 11 timmar sen sist.
Bloggportalarna ser ut att ha kraschat eller någonting liknande.
Kanske ett hackers besök eller virus?
Det kan väl inte bero på mig .. ??
Eller så vilar dom bara ..
Borde jag med göra.

.........

5 minuter senare ..
Vadå gudarna måste ha hört mig ..! Snopet ser jag att pingen är igång igen i min mail!?
Men bloggportalrna går ändå inte nås. Något skumt är det ..

........

15 timmar senare ingen fler ping, ingen kontakt med bloggportalarna.

Inga kommentarer: