onsdag 30 januari 2008

Jag gillar Herman Hedning


Hans sjuka hjärna spyr galla konstant som man själv skulle behöva göra ibland. Han sätter ord på det som jag önskar att jag vågade säga, dessutom gör han det på ett snillrikt sätt. Den stinkande Herman vågar stå för vad han är och vad han gillar. Det gillar jag! Det påminner mig om min hjärna. Jag kan bli lite avis på han. Hans sporrande illvilja har inga gränser.. han är totalt gränslös!!
Sista numret var bara hur bra som helst där dom firar 20 år jubileum. Då var Herman riktigt söt.. han gick där bredvid sin skapare Jonas Darnell, så liten och höll handen.. det var nästan så mitt modershjärta rann över.
Länge hade vi en liten Herman som åkte bil med oss bara för att påminna min reptilhjärna under bilkörning och om vilka ord man kan använda.. Han satt så snällt vid hastighetsmätaren och följde mig med blicken. Ser du han? Han sitter där, liten och söt. Jag undrar vart han tog vägen.. ?
Här kan du se på veckans Hedning..

Inga kommentarer: