tisdag 22 januari 2008

Min blogg

Är det någon som förstår min blogg?

Är det någon som förstår vad jag skriver om i min blogg?

Är det någon som förstår innebörden i orden i min blogg?

Ord

Är det någon som har utbyte av mina ord i min blogg?

Är det någon som uthärdar min blogg?

Eller är det bara jag själv som uthärdar mina ord i min blogg?

Förstår jag själv vad orden betyder i min blogg?

Eller kommer orden bara som dom vill i min blogg?

Blogg

Finns det någon som blir glad av mina ord i min blogg?

Finns det någon som blir ledsen av mina ord i min blogg?

Finns det någon som känner sig sårad av mina ord i min blogg?

Har jag skadat någon med mina ord i min blogg?

Har jag gjort någon klokare med mina ord i min blogg?

Betydelse

Finns det någon som väntar varje dag på nya ord i min blogg?

Finns det någon som kan berätta för mig vad orden betyder för dig i

min blogg?




3 kommentarer:

Unknown sa...

Du skriver fantastiskt underbart,
upplyftande, roligt och djupt berörande...
Berusad av styrkan i dina texter!
Men, tråkigt nog... Du läser inte lika bra som Du skriver...
Du låter dig såras av pilar som inte finns. Du tolkar kärlek, som avståndstagande...
Du ger mig glädje och tar min glädje ifrån mig...

Kaka sa...

Tack för dina ord, dom berör med.
Det är din betraktelse som färgar dina ord.
Låt inte mina ord berusa ditt huvud för hårt.
Jag läser det jag vill läsa,
jag vet vad jag ser,
jag vet vad jag känner..
Jag lever.

Anonym sa...

varfor inte:)